bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - ralph lauren

ralph lauren

Vart lunch på Opus idag med mamma , morbror och hans flickvän. Sen for jag,morbror och hans flickvän en stund på birsta och jag köpte en ralph lauren parfym för min börjar ta slut, så behövde en ny och jag vet dom är verkligen inte billiga rättare sagt dyra, men i love it. Och varför jag har bloggat så dåligt? ja det är frågan de.. har mina stunder då jag inte känner för att blogga eller inte har mycket att skriva om. Imorgon blir det iallafall på innebandy min storebror ska spela mot ett oldstar timrå lag ,det menas att nuvarande alag timrå ska möta ett gammalt timrå alag typ. många pussar från J

Kommentarer:

1 Johanna Gustafsson:

är också sugen på att införskaffa en sådan där Raulph Lauren parfym, håller den doften bra? :)

Svar: Inte så super länge men de bror på hur mycket man sprutar på såklart ;)
Jennifer

Kommentera här: