bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - yummyfrutti

yummyfrutti

har någon annan än jag smakat på dom nya yummyfrutti? har smakat alla tre men ba kort på två för ena åt jag igår hehe. strawberry cheseecake riset smakade inte gott de enda som var gott var digestive kexen i locket hehe så tumme ner på den, å lemon pie va verkligen inte något för mig, citron ris och citronsås men pajsmulorna var rätt goda, och cookies & cream va väl helt okej tycker den smakade nästan som vanlig risifrutti med kaksmulor till som inte smakade så mycket. så mitt slutgiltiga tycke är att dom vanliga risifruttina är mer mig, men om jag är tvungen att välja någon av yummyfrutti väljer jag cookies & cream :)
nyss sätt finalen av gladiatorerna och käkat hemma gjord mjukglass eller hemmagjord och hemma gjord de är en sån förpackning man köper och vispar och ha i frysen 3h sen så bli de som mjukglass :)
många pussar från J

Kommentera här: