bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - :)

:)

Efter en helg tillsammans med storebror och mamma i östersund så känns det faktiskt inte så jätte kallt i sundsvall;) Varför jag var i östersund var för att få umgås med min bror och även min mamma då och ha det mysigt! Måndag idag och det har varit en väldigt lugnt måndag hade endast bild idag så 1,5h skola hahha var typ inte ens värt de;) Känns rätt skönt att ba sitta och slappa i soffan! snart börjar ju de dagliga att göra= laga mat!
många pussar från J

Kommentarer:

1 Alvis:

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: hej!tack snälla du :)
de ska jag göra.
Kram
Jennifer

Kommentera här: