bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Back on Track

Back on Track

Hejhej, det var inte igår?  
Ska försöka mig på att få igång bloggen igen och hoppas på att jag kommer att lyckas med den uppgiften. Vad har hänt sen sist, jag har bland annat äntligen gått klart gymnasiet och tagit studenten sen har jag jobbat lite på lager157 sen har jag även hunnit med en sväng till stockholm och en kortis till hudiksvall. Firat min mormor 70år och träffat min moster från skåne och morbror från umeå med deras respektive. Och sedan även försökt ta tag i att få körkortet klart för engång skull och drömt om dyra bilar;) Ja sen har det inte hänt så jätte mycket ska börja orka packa för en Turkiet resa nu någon dag för på måndag drar man iväg en vecka till sol och värme det behövs efter en tråk sverigesommar.
smäller in några bilder så ni får njuta!
 
Årets Student fyfan vad jag är bra!
 
Studenttårtan asså vem har inte drömt att få äta upp sig själv?
 
Blev lite starbucksfika i stockholm.
 
Vi hade iallafall tur med vädret i stockholm synd bara att jag valde att ha på mig svarta jeans.
 
Många pussar från J
 

Kommentarer:

1 Sara:

Så kul att du bloggar igen! Kram Sara

Svar: Hihi tack :) kram
Jennifer

Kommentera här: