bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Vilken hejdundrande rubrik

Vilken hejdundrande rubrik

your life your choices. live your fucking dream because you only live once...
p.s i love you boy <3
 

Gud vad duktig Jennifer Nilsson är på att blogga eller något sånt. idag hade jag matteprov och var ett litet annorlunda matteprov man fick gå runt på "stationer" och mäta och väga och sånt typ. kändes som de gick rätt bra :) och i måndags hade vi rull prov ni vet sånna rullar som ofta tanter använder. 
Och får lov i morgon ska gå typ 3h i skolan imorgon sen får jag äntligen sportlov,och på lördag drar förmodligen jag mamma och mammas kompis och min kompis till stockholm och shoppar å sånt jippiee vad roligt :)
men mitt bloggande ska förbättras vet inte hur många gånger jag sagt det men mitt mål är att de ska bli bättre :) hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra dag pussss.
 
 
sprid gärna min blogg.
 
 

Kommentera här: