bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - mer sommar tack

mer sommar tack

bara för jag är superman på att blogga! så klistrar jag in ett collage här med fyra stycken bilder från turkiet! var hur varmt och skönt som helst, man kunde inte svalka sig någonstarns typ! hade man lite tur så blåste det lite, nästan jämnt nere vid havet men havet är inget för mig jag låg mest vid menar i poolen hihi. Kan ju säga att jag verkligen saknar värmen! jag är verkligen en person som behöver värme och ingen kyla. 
Skolan har även börjat gått en vecka nu,skulle gärna ha kunnat haft sommarlov någon vecka till. 
vi får se hur jag kommer blogga från och med idag och framåt för jag har ju bloggat skit nu under sommaren (inte sommar längre) 
många pussar från J

Kommentarer:

1 Kajsa-Stina:

Åh vad skönt att åka utomlands! Vart i Turkiet var ni? :)

Svar: Vi var i side, eller tror vi var lite utanför side, hotellet hette iallafall seven seas side med fritidsresor :)
Jennifer

Kommentera här: