bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Today it is monday my friends

Today it is monday my friends

Hej bloggen varit på skolan idag sminkprov sotning och fetsmink, känns som sotningen min gixk sådär men fetsminkadet kändes bäst hittills när jg gjort de på skolan. Fick sitta som modell till två stycken Gud så snällt känner jag hihi. Sen när vi sluta tog jag bussen hit till min pojkväns lägenhet är helt ensam här nu och påvägen hit tappade jg iphonen min i backen å de skrapades bort från kanten eller vad det heter ser även ut som de är bajs fläck där typ som jag försökte få bort men gå säkert bort med tiden. Så nu ska jag försöka införskaffa mig ett bra iphone skal ngn dag! Ikväll bli de olearys med mammas innebandy lag Troja det vad speciell man är som få följa haha men pussen


Kommentera här: