bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Helg redan idag torsdag!

Helg redan idag torsdag!

helg för mej nu! helt sjukt vad skönt det känns att ha fem dagars helg och bara åka iväg från sundsvall ett tag, träffa storebror och bara umgås med familjen. Btw som ni kanske kommer ihåg praktiserar jag ju på lager157 sundsvall och dom har som en julkalender så varje dag få en som jobba dra dagens lucka och just idag fick jag dra och då skulle jag utse mina fem bästa jullåtar som ni ser på bilden, vet inte vilken som vann men tror jul jul strålande jul ledde när jag slutade så vann väl ;) känns lite sorgligt att jag bara ha två gånger kvar på praktiken efter att varit där lixom två terminer (ca ett år typ).
Väntar in pojkvännen som slutat jobba nu typ för det var lucia på jobbet hans så blir väl nån middag sen handla sånt som ska med på tåget imrrn! 
många pussar från J

Kommentera här: