bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - ett inlägg

ett inlägg

min lördag i bilder, ja jag vet det är måndag nu men varför inte bjuda på bilder från helgen! första bilden är maat gjord av lennie som var med i sveriges mästerkock han slutade tydligen på en nionde plats! andra bilden är lite minigolf, å jag kom som vanligt på en sista plats hehe insätt att den sporten inte är min sport men den är ju rolig!! och sista bilden är när vi käkade middag och det var HUR mycket knott som helst ute så man tänkte mer på dom än på maten! Idag har jag varit mästerkock till mig själv köttbullar och stuvade makaroner wow!! haha så nu få se vad som händer resten av dagen! många pussar från J

Kommentarer:

1 leavanny.blogg.se:

Mums!

Svar: Ja, var supergott :)
Jennifer

2 Hej:

Mums såg gott ut!

Svar: Var väldigt gott! :)
Jennifer

Kommentera här: