bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Denna onsdag

Denna onsdag

Onsdag! lill-lördag och slut på skoldagarna för imorgon börjar praktikdagarna igen! 
Kan ju säga att jag verkligen saknar sommaren, blåser iskallt ute just nu och vädret är så tråkigt regnar var och varannan dag typ. Och jag säger bara att de hellre får snöa än att de ska regna och blåsa iskallt! så less på all blåst som får en att frysa ihjäl! dagen har bestått av skola 9-15. Ska mysa framför något program nu medans jag väntar in pojkvännen min för sedan göra middag.
Många pussar från J

Kommentarer:

1 Rihanna Sweden:

Om du är ett fan av Rihanna, rekommenderar jag att besöka den här bloggen. Här du får se kändisen på röda mattan, skapandet av musik, plåtningar, intervjuer och mycket mer! ❤

2 GoForFit:

Mysigt :) Saknar också sommaren redan :(

Svar: Ja:( å måste vänta minst 7månader till nästa gång :/
Jennifer

3 Elin:

härliga bilder!

Svar: Tack :)
Jennifer

4 Active Fitness:

Hej! Vi på ActiveFitness vill hjälpa dig att lyckas bygga den starkaste versionen av dig själv! Bloggen specificerar sig alltså på fitness, hälsa och kost och ger tips på övningar vi själva utför dagligen! Kika in på vår blogg för mer info eller om du har frågor! Vi besvarar dem mer än gärna :)

Just nu ligger ett videoklipp uppe på bloggen där vi visar ett utav de magprogram som gett oss våra magmuskler!

Svar: okej tack :) tyvärr är jag en sån som lyckas gå till gymmet en gång per år om jag har tur haha
Jennifer

Kommentera här: