bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - mondaymorning

mondaymorning

 
Happ då var det redan måndag igen då! och en veckas skola till väntar eller 3 dagars skola och 2dagars praktik på det innan jag får gå på höstlov! Börjar väl måndagen med en svenska uppsatts.men hoppas på att jag snart skall få gå på lunch för är så himla trött och hungrig! eller egentligen inte hungrig men har skrivit så mycket under denna lektionen så är värd lunch nu!! 
idag ska jag även snickra upp min tv bänk jag fick i försenad inflyttningspressent av mamma och pappa! snickaren själv är jag de så vi får väl hoppas på att bänken blir bra uppsatt! men ska fortsätta slita nu.
många pussar från J

Kommentarer:

1 Elin:

Inflyttningspresent? Vart har du flyttat?

Svar: Till min pojkvän :) fast det var rätt länge sen.
Jennifer

Kommentera här: