bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - sportlov snart

sportlov snart

 
 
Torsdag idag och fredag imorgon,skönt att det äntligen är fredag imorgon och sedan börjar sportlovet en vecka! och efter sportlovet på måndagen fyller jag 19år första gången jag inte fyller år på sportlovet! så här ovanför är det lite bilder på vad jag önskar mig. allt från en resa/weekend antingen inom sverige eller utomlands, apple tv, dr denim jeans och real techniques borste och skulle inte tacka nej till pengar ;) 
 
Frågan är ju vad middagen ikväll blir? alltså samma fråga varje dag, börja bli less på att göra mat seriöst för är så himla tråkigt och äta samma mat hela tiden!! kan jag inte ba få en privat kock eller något liknande?! 
 
Vi får även se hur min blogg kommer att fortsätta eftersom jag verkligen suger på att blogga, hade önskat att jag verkligen var fast vid det och älskade det! men varför jag inte gör det vet jag inte? kanske lite pågrund av att jag inte vet vad jag ska skriva om..
 
Många pussar från J

Kommentera här: