bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - 21/365

21/365

21 januari oj vad fort det går! 
dagen har bestått av skola, bestämde mig även för att äntligen lämna in min lilla älskade skadade macbook air som har tappat orken på batteriet så nu hoppas jag att det fixas så jag kan använda den som en bärbar dator och inte en "stationär" alltså jag behövde ha sladden i hela tiden annars dog den. Fick även låna en lånedator från skolan och tror typ ingen använt den för tangenterna är stenhård kommer nog få träningsvärk i fingrarna om jag har otur ;) 
Dags och fundera på vad man ska laga till middag, enda jag sakna med att inte bo hemma hos mamma är matlagningen;) för den är ju jobbig både vad man ska äta och sedan laga den ;)
Många pussar från J 
 
p.s ska försöka blogga lite bättre men kan inte lova något som vanligt im sorry <3 all my love too you

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Hej!

Passa på och tävla inne hos mig , du hittar tävlingen här

http://lifeofjohanna.se/2015/january/tavling-i-samarbete-med-lugna-lyktan.html

Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!

Kommentera här: