bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Pink is the colour

Pink is the colour

Godmorgon mina läsare.
Torsdag idag och jag är ledig och väntar in min jobb helg innan jag drar till Turkiet ska ju flytta hem till mamma och pappa idag eftersom min pojkvän är påväg till Finland så denna morgon har jag haft väldigt många känslor blandade inom mig. Just nu känner jag bara kan de bli söndag så vi kan träffas menmen. Efter 11 något kommer pappa och hämta mig och tror det blir lite övningskörning då och senare idag ska jag vara med Emma och det känns helt underbart att få vara med henne sen. 
Igår efter jobbet åkte jag min pojkvän och mamma,pappa och lillebror till pink ladies som är ett rockabilly cafe eller något lite utanför sundsvall, vi åt grillbuffe men jag tyckte inte det var så himla bra tyvärr. 
så såg pink ladies inredning ut super söta färger iallafall :D
 
packning check ;)
 
Många pussar från J
 

Kommentera här: