bloggmail [email protected] jennyfernilsson.blogg.se - Time for Summer

Time for Summer

Godmorgon mina vänner!
Sminket är på och dags att få i sig någon frukost i magen innan jobb väntar 12-19.15, Sedan väntas en ledig torsdag och en jobb helg innan jag drar iväg till Turkiet. Pojkvännen min drar iväg till sin pappa i Finland imorgon så det känns väl sådär men men jag var ju där förra året och jag ska ju jobba hela helgen så kommer gå bra, bara jobbigt när jag ska lyckas klara sova själv, men flyttar hem till mamma imorgon och sover i mitt lilla rum där :) 
Packningen till Turkiet ska även slutföras ikväll eller imorgon. Någon som har ett tips på vad och hur mycket man ska packa med? jag packar alltid för mycket och det är faktiskt varje gång jag reser det blir för mycket!! 
Några kanske undrar på vart i Turkiet jag ska åka, jag åker till Bodrum och flyger med fritidsresor och ska bo på ett hotell som heter Bodrum Imperial.
 
Trycker in några bilder på hotellet så vi alla kan drömma oss iväg eftersom Sverige inte vet vad sommar är iår ;) 
 
 
 
Bilderna är lånade från fritidsresors hemsida.
 
Många pussar från J

Kommentarer:

1 Josefin Nilsson:

Så himla fint det ser ut! :)

Svar: Ja eller hur!
Jennifer

Kommentera här: